dilluns, 20 d’abril del 2015

TRAILWALKER (I)



Hola! Vaig acabar la Trailwalker!!
Només escric per dir que tardaré uns dies a fer la crònica perquè ara mateix diria algunes coses que tacarien l'experiència i prefereixo que es vagin diluint en el temps.  Òbviament res a veure amb l'organització sinó amb mi.
Impressionants els companys d'equip (Carles, David, Jordi, Maribel i Blanca) del club (Núria, Enric, Marc, Sergi, Xevi, Toni, Pere...).
i els amics (Elna, Isa, Jordi, Marc, Sara i Dani). 
I la família (Papa, Mama, Alba, Josep, Magda, Xelo i Josep).
I tothom que em vaig anar trobant pel camí en diferents punts (i els companys de la feina i sobretot a tu David C i a tu David J, que em vas canviar el torn)
I els que pitaven amb el cotxe i la gent que ens aplaudia pels pobles... 
I tothom que va pensar en mi. En nosaltres. 
i tothom que va posar diners perquè puguessim córrer (Ajuntament de Girona - gràcies Isabel!- Narcís, Víctor, Pere, Núria, Àngels - esforç i coratge... ho vaig repetir molt!-, Papa, David,  Josep, Mama, Joaquim i Maria Antònia). 
I tots els que volien ser-hi donant-me suport i no van poder. 
I tots els que em deixo perquè no tinc memòria.
Sense tots ells no hauria arribat. Impossible. 
I felicitar la resta de companys del club que van acabar la Trailwalker:
Toti, Coma, Canimas i Riuró (primers i recòrd mundial de velocitat) i Bego i Xevi. Som els millors!!!