divendres, 13 de febrer del 2015

CAP A CAMPDEVÀNOL

I de sobte ja sóc a les portes d'una altra cursa. La Hivernal de Campdevànol, aquest diumenge. És la primera prova del campionat de curses de muntanya del Ripollès, on tinc la intencióde participar-hi. M'agrada això d'anar sumant punts i aparèixer en una classificació que s'anirà modificant. El Campionat són sis proves i n'he de fer almenys quatre. A Campdevànol són uns 20,3km i uns 1.050 D+. No està malament. Per sort, segur que calor no en farà. Aquí pràcticament no tindré claca i desconec absolutament el recorregut. Però bé: Un peu davant de l'altre i anar fent.

El perfil i els avituallaments de la cursa.

Quinze dies després d'aquesta cursa faré Corriols de Foc, a Vallgogona,  la segona del campionat del Ripollès. Ja en parlaré més endavant. Tampoc pinta gens malament.

Aquests dies he anat entrenant amb bastanta varietat. Un migdia amb en Carles vam pujar al Matagalls. Ell ho té relativament a prop de la feina i hi anirà cada dimecres per entrar en alçada abans de les Fonts de Xerta, a principis de març. Noi, espero que trobis temps per dinar!! El dia que hi vaig anar amb ell estava ben nevat. Al cotxe estavem a -4 graus (a poc més de mil metres d'alçada). Al cim (a quasi 1.700 metres) no ho sé però a més hi feia vent. Amb poca roba i amb vambes només vaig passar fred en treure'm un guà per tirar fotos. Va ser molt divertit. Al vespre, vaig anar a la nocturna del Club Trail Running Girona. Dia de doble sessió aprofitant que m'havia agafat festa. També per anar als Pirineus amb el meu germà. La intenció era provar material de cares a l'Elbrus i pujar el Bastiments i l'Infern. No obstant, el mal temps ens va fer girar per prudència. La boira no deixava veure més enllà de cinc metres i no valia la pena jugar-se-la. Aquell dia, els diaris van parlar de quatre rescats.... tot això, combinat amb sortides pel carril bici i per la zona de Sant Daniel i les Pedreres.

I res, aquí una ventall de fotos dels meus entrenaments variats. 

Sortida nocturna amb el Club Trail Running Girona.

Selfie amb en Carles al Matagalls.
Cap a la Marrana. Foto: Josep Carreras.


I des d'aquest modest bloc animar molt fort en Joel Jaile Casademont, del Club. Ara mateix lluita contra tot a la cursa més dura i freda del món, la Yukon Artic Ultra, al Canadà, on ha de recórrer 720km arrastrant un trineu de 60 quilos on hi porta el necessari per tots els dies de cursa i suportant temperatures que ja han arribat a -46 graus. Com ell diu, està ben enrampat!