divendres, 19 de desembre del 2014

OBJECTIU 2.000KM

Últimanent tinc poc temps per córrer i, fins i tot, per escriure. Després de la Marató de Muntanya de l'Ardenya no tinc cap cursa al cap i m'he buscat un objectiu: arribar a sumar 2.000 km aquest any. Era el que preveia a inicis d'any però a l'octubre i al novembre vaig haver de baixar el ritme bastant pels mals al genoll i al dit del peu i ho veia impossible. Ara he tornat a apretar, malgrat que el genoll encara protesta, i veig factible l'objectiu. Potser no és molt però per mi és moltíssim. L'any passat havia fet 1.437km... I el desnivell positiu sumat el 2013 va ser d'uns 48.000D+ i aquest any per poc no el doblarà, malgrat que en aquest apartat les aplicacions varien molt i no sé si refiar-me'n massa de les dades.

Per sumar km i D+, des de l'Ardenya he fet diverses sortides. Ràpidament les explico: Una sortida ràpida a la zona d'entrenament dels TR-Esports Parra (Domeny - Nestlé) a ritme viu i 6,2km; una sortida de migdia per passar per primer cop per un tallafocs que connecta la Font dels Lleons amb els Polvorins, amb uns 200D+ i un 6,8km; de nou un migdia, aquest cop amb en Carles sortida a Sant Miquel, per celebrar el Dia Internacional de les Muntanyes, amb 12,5km i uns 340D+; una nova sortida revisant tallafocs i enfilantme pel camí de les dones fins a la carretera dels Àngels (13,6km i 450D+); i finalment una sortida esprint pel carril bici i la Creu de Palau, amb uns 6,8km i uns 80D+. Total, que em queden uns 85km per arribar a l'objectiu. 

El fet de no tenir massa temps ha estat per la feina però també perquè m'he implicat en la creació del nou Club Trail Running Girona. De moment podeu obtenir més informació clicant aquí. Molts són del Nabes Team  i de Klassmark però la creació del club està generant moltíssim interés. jo m'encarrego de la comunicació i gestiono la pàgina del Facebook i és espectacular la resposta. Ara hem d'aconseguir generar activitats. Segur que n'hi haurà un munt. De moment, diumenge fem un entrenament per grups a Rocacorba, d'uns 20km i un corriol de 3km amb 500D+. 


Aquí una foto de la primera reunió: