dissabte, 22 de novembre del 2014

POC PERÒ DRET

Setmana d'impàs amb sortides curtes i pujades dretes. És el màxim que puc fer per culpa de la fisura que em vaig fer al dit i pel mal del genoll. El dit ja quasi està recuperat, però el genoll no. Dimecres vinent, toca anar al metge, a veure què diu. Pràcticament descarto anar a la Cursa de Muntanya de les Pedreres i a l'Ardenya, que l'any passat em va agradar molt. Tot i que les baixades les faig al ralentí, és quan pitjor ho passo.

Aquests dies he fet tres sortidetes. Dilluns: 7,5km i quasi 300D+, pujant al Pirulí (des de Vista Alegre), al kamikaze (un corriol de pujada sobre la font dels Lleons) i als Palets (pujada al Pirulí pel dret). El dimecres, vaig fer-la encara més curta: 5,6km i 150D+ amb la pujada pel Trencapeus (de la plaça de les Sardanes de Sant Daniel al Calvari per un corriol vermell i serpentejant ple d'arrels i terreny irregular) i de nou als Palets, amb un sobreesforç brutal per fer-lo quan més ràpid millor. El resultat un minut menys que el dilluns. Això sí, a dalt vaig haver de parer a respirar i posar-me les mans als genoll uns segons. El divendres, un pèl més llarga i els genolls bastant malmesos encara: 8,2km i 270D+ trobant-me en Carles Masó i fent-la petar des del Cul del Món fins a la Font del Ferro. Després un corriol sortint de la riera de l'Onofre seguint els pals elèctrics i la variant per acabar connectant amb el camí de pujada als Àngels i de nou al Trencapeus. I cap a casa....

Aquest diumenge, abans que dimecres el metge em digui que pari, aniré a fer el repte Nabes Wikiloc Montigalà (una mena de cursa que pots fer el dia i hora que vol fins al 15 de gener i que has de gravar amb un GPS i després de validar-lo apareixes en una classificació). Quasi 14km de pujada fins al Montigalà. Diuen que és un balcó espectacular. A veure què veuré, perquè pinta que hi haurà núvols. Hi vaig amb en Carles que se sap el camí més o menys. Després tocarà baixar.... i en el meu cas, patir. Pels km i pel genoll. Segurament serà meva última tirada llarga i com que el repte acaba el 15 de gener... era abans del metge o res, que els Reptes Nabes m'agraden.

Salut