dimecres, 1 d’octubre del 2014

UN PREMI, UN RECONEIXEMENT I TREPITJA GARROTXA

Des del darrer escrit, no he tornat a córrer. En part per aconseguir fer desaparèixer el dolor al genoll, en part perquè he estat tocat de salut. Només una sortida en bici fins a Sant Mateu de Montgnegre, aquest dimecres. Seguiré així encara uns dies més. Mentrestant, ha passat una dues coses destacables i una tercera està al caure. 

Per una banda, he guanyat un concurs per córrer gratis la Cursa de Muntanya de Girona. Encantat!!! Des de fa setmanes la meva il·lusió és fer la Transgavarres (60km i 2.000D+), però els problemes al genoll m'ho fan replantejar tot. Si més no, intentaria la de 18km (800D+) o la de 26km (1.400D+). Veurem. En el concurs havia d'encertar quin lloc de les Gavarres era. Una mica de "google imatges", recordar que en Carles n'havia parlat i taxan!! El Balcó de les Bruixes. Aquesta és la foto:

Foto: Klassmark.

Una altra novetat ésel reconeixement que l'Ajuntament de Girona ha fet als germans Tina i Toti Bes. Totalment just per la seva immensa trajectòria que, a més a més, crec, que encara està a mig fer perquè tenen ganes de gresca per anys! També, de retruc s'aplaudia els resultats i la tasca tot el Team Nabes, coneguts com la "marea taronja". La cosaés que a mi m'hi van convidar els propis corredors del "club". No sé si això vol dir que també sóc Team Nabes o no. Perquè el  meu nivell és bastant baix.... Potser simplement va ser perquè vaig  fer la OCC de la Ultra Trail mont Blanc... De moment Intrèkkid, segur. Aquí una foto del reconeixement.

Foto: Marc Martí.

Finalment. explicar que aquest cap de setmana es fa la cursa Trepitja Garrotxa. Hi seré present, però no per córrer si no per prendre part en un avituallament. M'ho van proposar i, al principi no em feia massa gràcia, però ara ja en tinc ganes. Hi ha dues distàncies, la de 112 km (5.400D+) i la de 63 km (2.900D+). A mi m'ha tocat ser a Beuda, al km 26. Des d'allà els participants hauran de posar-se el ganivet entre les dents i començar a pujar al Mont. Un cop passin tots, amb en Jordi, farem d'escombra. I podré veure com respon el genoll. Mentre estigui a l'avituallament, podré animar en Carles, que prendre part de la cursa més llarga, per treure'ls diverses espines. Si algú hi està interessat, encara pot inscriure's el mateix dia, aquest dissabte. La cursa comença a les vuit del matí des d'Oix, per tant, s'hi haurà de ser abans! Aquí el logo de la cursa: 

http://ceolot.cat/trepitja/

1 comentari:

Unknown ha dit...

Molt bé! Felicitats per poder assistir a aquest esdeveniment i que et tinguin en compte. És un plaer tenir aquests germans a Girona i l'equip Nabes donant guerra pels llocs, la veritat és que amb aquestes màquines, nosaltres, els mortals, al costat seu millorem dia a dia.