dimarts, 21 d’octubre del 2014

LA DECISIÓ



Ja he près la decisió. Finalment no correré la Transgavarres de 60km i 2.000D+. Vaig demanar ajut per decidir-me i la veritat és que he rebut una vintena de consells. Jo en el fons només volia sentir “fes el que et faci il·lusió” I algú m’ho va dir. Però, la realitat és que crec que no podria perquè he perdut forma i perquè em fa mal del genoll. La segona ha portat a la primera. Al final m’he apuntat a la Cursa de Muntanya de Girona de 26km i 1.400D+. Com l’any passat. De moment no em motiva massa, però no tenia altra opció. Veurem què passa quan arribi el dia (2 de novembre). Si intento baixar el temps de l'any passat o si surto a pasturar amb dorsal per Sant Miquel i els Àngels.



La decisió l’he près també des després de diferents proves. Una pel carril bici (6,5km), i tres per les Gavarres (una de 15,3km i 580D+, una de 16,8km i 630D+ i una de 11,2km i 440D+). El genoll prrotesta durant i després de l’esforç, baixant i pujant. I en repòs. I caminant una mica també. Per tant, no val la pena arriscar. Això sí: TransGarravarres, és un dels objectius per l’any vinent, juntament amb alguns secretets que tenim amb en Jordi. 

Aquests dies també he tornat a treure la bici  i ja amb la decisió presa, dilluns vaig fer 15km pel carril bici. Aquesty cop, millor del genoll, potser per què era pla. Tot i això, en repòs, la molèstia persisteix. Fins i tot al llit, estirat. Potser haurà de ser la darrera cursa de l'any...


D’altra banda, diumenge vaig treure el cap a la Cursa del carrer Nou. No tenia previst correr de fa mesos perquè no em venia de gust fer 10km a tota castanya i per asfalt. Aquí unes fotos.
 
José Luis Blanco, el primer.


Jordi Rabionet i Artur Roig.

Toti Bes.


 Salut! (Més que mai!)