dimecres, 24 de setembre del 2014

REPENSANT...

En l'últim escrit parlava de la Riudatrail i que marxava a Tarifa a veure el meu germà creuar l'Estret de Gibraltar. Tal com ho deia, ho donava per fet. No perquè fos fàcil, sinò perquè n'estava convençut, com així va ser. Molt gran! A Tarifa vaig aprofitar per sortir dos dies. Bàsicament vaig córrer per la platja perquè és un terreny prou  tou (i em fa mal a sota del genoll esquerra) i perquè és el que hi ha allà: sorra i més sorra. Més o menys vaig fer deu km cada un dels dos dies, pràcticament plans. 

Ja a Girona, dimarts al matí vaig anar amb en Marc per la zona del Llémena. Des de Sant Martí de Llémena vam pujar a Sant Roc de la Barroca i a Santa Lena. Seguíem la ruta de la cursa curta que se celebra diumenge, la Cingles del Lémena. Van sortir uns 14,4km i uns 730 D+. Deu ni do amb les pujades i les baixades, un pèl rocoses. No em vaig sentir massa bé pujant. I vaig baixar amb por, pel genoll. La idea era observar la zona amb la intenció d'apuntar-me a la cursa llarga, de 30km, ja pensant en la Transgavarres, de 60km i 2000D+ de les Fires de Girona. No obstant, el genoll molesta massa. I no em vull arriscar a fer-me mal de debò. Per tant, de moment adéu siau a la cursa dels Cingles i poso en seriosos dubtes la Transgavarres.... Arribaran dies millors i potser tornarà l'optimisme. Però ara hi ha això. Durant uns dies no forçaré: bicicleta i córrer per pla....

Deixo aquí algunes fotos de la Riudatrail que va fer l'organització: 

Km 0.

Km 6.
 
Km 23.
Km 23.