divendres, 12 de setembre del 2014

ESPECIAL: ESTRET DE GIBRALTAR

Tot i ser un bloc personal i de muntanya, faig un parèntesi per parlar d'un altra persona i del mar. D'un repte molt major dels que jo he aconseguit. Parlaré breument del meu germà i el seu objectiu de creuar l'Estret de Gibraltar nedant. Una bestiesa a l'abast de ben pocs. 

Serà la setmana vinent. Falta saber el dia concret perquè dependrà de diversos factors. Marxem dilluns, a quarts de quatre de la matinada, en direcció a Tarifa, on hi serem una setmana. Caldrà estar pendent del cel, del pas de balenes, meduses, vaixells i altres temes que se m'escapen per escollir el dia, per no fallar. Són uns 16km tot i que poden ser alguns més, segons els corrents marítims. jo hi seré en un vaixell de seguiment i de suport. Anirà en un grup de quatre nedadors. Porta mesos entrenant. Perdó: anys. Molts sacrificis que, estic segur, tindran la seva recompensa i que jo, no em penso perdre i fotografiar.