dimecres, 10 de setembre del 2014

CAP A RIUDARENES

Passada la OCC més val no quedar-se quiet i pensar en nous reptes i alguna cursa per mantenir la tensió. Feia temps que pensava que sortiria buit d'idees i il·lusions de Chamonix- Mont Blanc. Què podia passar i fer després d'aconseguir allò pel qual m'havia estat preparant tant i tants mesos? Però no.  Vaig acabar força sencer i satsifet. I amb ganes de més. Després de valorar diverses opcions, em vaig apuntar snse pensar-ho massa a la Riudatrail, d'aquest diumenge. 
http://riudatrail.wix.com/riudatrailSón 26km i uns 760D+. Per què aquesta i no la del castell? Per la vessant solidària, pel preu, per la distància, perquè és una zona nova... i perquè bé que les cames recordin les distàncies tirant a llargues. De fet, em ronda pel cap el 2 de novembre... amb la Transgavarres: 60km amb uns 2000D+, de Palamós a Girona passant per les Gavarres.  Veurem. Seria una distància més llarga però amb menys desnivell que la OCC. I al costat de casa. La culminació d'un any força intens i amb pràcticament cap lesió important. 

Mentrestant, continuo estirant les cames. Tornant de la OCC no podia fallar una sortida amb en Jordi per explicar-li l'aventura a Chamonix- Mont Blanc. Pel carril bici i a ritme suau, uns 8,5km.  En una segona sortida, per les Gavarres, em vaig torbar en Sergi Serra, del Nabes Team. Jo volia anar de relax, però amb un senglar aixì s'ha d'aprofitar que sempre s'aprèn alguna cosa encara que sigui amb la vista. Li vaig ensenyar una pista nova a tocar de la riera de l'Onofre.
Pujada des de la riera. Foto: Sergi Serra.
Pràcticament tota l'estona li vaig veure el cul, perquè, tot i que està de baixa, va com un coet. Van ser 12,6km i uns 420D+.
Aquests dies també he tornat a Sant Grau. Volia fer un corriol del 16% durant 2km. Però vaig petar. Com mai. Potser pel sol, per la canya dels últims dies. No ho sé. Però vaig acabar assegut en una pedra i fent mitja volta. Vaig acabar sumant 13,1km i uns 270D+ Per refer-me, uns dies després tirada ràpida pel carril bici (8,2km), ja amb la ment posada en la Riudatrail. Ah! i una pujada als Àngels en BTT per carretera, aquest cop amb les rodes més inflades i una millora de sis minuts.  

Veig que la cursa de Riudarenes té uns 10km inicials de pla mentider (paraula que manllevo del vocabulari Moreta), dues punxes de pujada i baixada i els 7km finals de pla. Espero baixar de les tres hores. Veurem.