dissabte, 2 d’agost del 2014

L'ALARMA



He perdut una mica la noció de tot per culpa d’una lesió que m’ho ha complicat tot. Portava uns dies entrenant bé, amb lleugeres molèsties a sobre del peu dret. Eren uns dolors que no anaven a més. Com altres que tinc o he tingut. Dolors que venen un dia i un altre desapareixen perquè sí. Que ni tant sols ocmentes a ningú per no semblar un “pupes” o que busques una excusa. Però aquest cop no. Aquest cop el mal ha anat incrementant-se fins al punt que m’he espantat. No sé perquè ha vingut. He xocat amb el peu a algun lloc molt fort? M’hi ha caigut una pedra? És el sobreesforç pels entrenaments fets des de principis d’any que ha de sortir precisament ara? Tendinitis? Vaig al fisio? Molts m’esteu animant. Gràcies! Si cada mostra de suport fos un punt de recuperació estaria  al 200% i encara en podria repartir. Per desgràcia però, només serveix per consolar-me mentalment.

 Diumenge tenia prevista una ruta que empalmava Sant Miquel i els Àngels. Però a mitja pujada dels Àngels vaig fer mitja volta. La molèstia passava a dolor i era lluny de casa. Segurament hauria fet 26km però vaig acabar fent 20km. Els últims quilòmetres els vaig fer abatut, a ritme molt suau. Havia d’arribar a casa per nassos però no calia córrer. I va venir el cap la OCC (28 d'agost). Com coi podré fer 53km amb 3.300D+ si vaig coix?

Han passat uns dies. Pràcticament no he anat a córrer. Només dijous. En pla, carril bici, vambes toves i a poc a poc. Al principi tot anava bé. Zero mal. Fins al km6. Cap a casa amb la OCC retronant al cap. No tenia tant dolor. Però al llarg del dia, amb l’activitat diària normal, el dolor no va afluixar. Era menys que diumenge. Però era. Les esperances són que poc a poc vagi marxant. Però i els entrenaments? Era precisament des de finals de juliol fins al 20 d’agost quan havia de carregar les cames. I no ho puc fer. De moment m’he dedicat a agafar la bicicleta. Sóc bastant paquet però així les cames no descansen. He anat als Àngels per carretera, amb un temps més que discret.

Seguiré informant, però s’ha activat l’alarma. Tant de bo sigui un malson i em desperti i tot això no hagi existit. De moment veig que vaig restant dies i que no sumo km ni D+.