dijous, 9 de maig del 2013

EL SOL



El doctor d’SportCat em va donar l’alta el dimarts al matí. Al vespre no vaig acabar la feina massa tard i vaig dir: Anirem a provar. Tenia clar que havia de fer poca cosa, planer i a poca velocitat. A més, era de nit i tampoc hi havia massa a escollir que no fos asfalt. Per tant, cap al meu estimat/odiat carril bici. Des de casa vaig anar i tornar dos cops al carril bici. Van ser 4 km (amb 72 D+) a un ritme més ràpid del que pensava (4:58 min/km). El millor, cap dolor al turmell. I l’endemà al matí, amb les cames refredades tampoc. Hi havia hagut miracle!! Després d'estar aturat quatre setmanes que han semblat quatre mesos.  Dimecres al vespre vaig estar temptat de tornar-hi. Per sort plovia. I el Real Madrid, si perdia, ens donava el títol de la Lliga de futbol. Vaig quedar-me escoltant la ràdio. En el futbol, haurem d’esperar, perquè el Madrid va golejar.



Avui és dijous al matí i hi he tornat. A les deu del matí. De nou havia de fer poca cosa i a ritme baix. També evitar l’asfalt i els pendents. I altre cop cap al carril bici. Quina monotonia... I quina calor. El sol saludava a bufetades. Quan duia 2,5 km he trobat el trencant que em porta, tot pujant uns boscos cap al Bon Pastor i les pistes d’atletisme del GEiEG. Aquells tros tenia algunes ombres. Allà he tingut una punxadeta al turmell. Ai. Ja m’he posat nerviós i he començat a retallar per tot arreu per arribar a casa sense més pujades i sense allargar la distància. Al final, he fet 6 km justos (amb 77 D+). El ritme, més ràpid de l’esperat (5:09 min/km). A veure què passa quan es refredi el cos. Això sí, el sol ja començava a ser insuportable. Aviat hauré de canviar d’hora d’entrenament i tornar a barallar-me amb el bidó d’aigua i on nassos el porto que no molesti.